Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren en klachten te voorkomen. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft. We stellen het zeer op prijs om dit te vernemen. Het geeft ons namelijk de kans om onze producten en diensten te verbeteren. Ook als u ideeën heeft hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, horen wij dat graag.

Waarover kunt u uw ongenoegen uiten of ideeën aangeven?

U kunt een klacht indienen over alles waarover u niet tevreden bent. Wij hebben het liefst dat u dat als eerste doet bij de medewerker die u geholpen heeft. Meestal wordt het probleem dan verholpen. Bent u daarna nog steeds niet tevreden, dan kunt u via het formulier onderaan deze pagina een klacht indienen. Uw ideeën kunt u ook delen met onze medewerkers of via het onderstaande formulier indienen.

Wat gebeurt er met uw klacht of idee?

Omdat wij de afhandeling van klachten en ideeën erg belangrijk vinden, is onze kwaliteitsmedewerker hier speciaal mee belast. Zodra wij uw klacht, idee of suggestie hebben ontvangen, krijgt u binnen een week een ontvangstbevestiging. In het geval van een klacht staat in deze bevestiging aangegeven op welke termijn wij denken de klacht te kunnen oplossen. Lukt dat niet, omdat het onderzoeken van de klacht meer tijd vergt, dan krijgt u daarvan zo spoedig mogelijk bericht. In het geval van een idee, zullen wij u laten weten wat we met uw idee hebben gedaan of gaan doen.

Uiteraard worden alle klachten en ideeën vertrouwelijk behandeld.

Hoe krijgt u bericht?

Zodra wij u meer informatie kunnen geven over de stand van zaken krijgt u daarvan schriftelijk bericht. In dit bericht staat welke acties wij ondernemen om tot een oplossing te komen of welke stappen wij gaan ondernemen om tot een zo bevredigend mogelijk resultaat te komen.

Wilt u onderstaand formulier zo volledig mogelijk invullen? De met een * gemarkeerde velden zijn verplicht.
Uw gegevens
Uw klacht of idee